podrozowanie jako praca

podrozowanie jako praca

Natychmiastowy sukces – jest to coś nowego

Instant Noodles są prawdopodobnie jednym z największych wynalazków wszech czasów. Najdziwniejsze jest to, że oni naprawdę nie są natychmiastowe i naprawdę nie są nowym wynalazkiem. Są tak samo stare makaron w nowym opakowaniu i sprzedawany trochę inaczej.

Nie musi być to lekcja na przyszłość, gdy ten produkt otrzymuje ściślejszej kontroli. Tutaj jest coś (Zupa), który jest setki lub nawet tysiące lat. Jednak jest to obecnie jeden z najbardziej dochodowych rynków niszowych żywności istnieje dzisiaj. Czy to jest ramen, Canton, bihon, pancit lub dowolną nazwą jest znany lokalnie, koncepcja jest rzeczywiście bardzo zdumiewające.

Każdy może kupić te same kluski o wiele tańsze, jeśli je kupić w dużych ilościach; Większość w tym przypadku jest kupowanie ich za kilogram lub za funta. Dorzuć trochę bulionu kostki i voila, natychmiastowy sukces.

podrozowanie jako praca

Więc co jest lekcja do nauczenia się tutaj z tego marketingowego zachwytu? Czy to, że każdy musi znaleźć produkt, który ma setki lub tysiące lat? To jest prawie przypadek. Istotą jest to, że wszystko może być sprzedawany i skorzystał na razie jest ona zapakowana poprawnie.

Kto był pierwszą osobą, która pakuje makaron w porcjach, które są odpowiednie dla jednej osoby? Choć nikt nie może poznać ich nazwy, pewne jest, że to może być spojrzał w górę. Tak czy inaczej, jeśli opatentował pomysł, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie należą one do klasy już pracujących.

Ktoś kiedyś powiedział, że wszystko warto być wymyślone zostało już wymyślone. Prawdopodobnie nie jest to przypadek albo. Smutnym faktem jest to, że większość ludzi nigdy nie będzie wymyślić patent zdolnego pomysł, który pozwoli im na emeryturę w atmosferze luksusu.

Cała idea marketingu; czy to jest marketing pomysł, produkt lub informacji w Internecie, lub dostarczanie czegoś namacalnego w sklepie; zasada jest taka sama.
Artykuł napisany przez: